Barcelona

El Classicot vaatamas

Suures klubijalgpallis on meie pere FC Barcelona poolehoidja, enamus nende mänge saab ära vaadatud. 6 jaanuari mängus lõid Messi ja Suarez nii ägedad väravad, need andsid tõuke minna ise kohale, oma silmaga mängu kaema. Enne magama minekut vaatasin telefonist mängude graafikut ja selgus, et võimalik minna nii La Liga kui ka Meistrite liiga mängule. Kohe ostsin mobla kaudu lennupiletid ja järgmine päev bronnisin majutuse. Nii lihtne see ongi tänapäeval. Tänu Jumalale, et elame vabas maailmas ja meil on schengeni leping.

Olgu see ka ära öeldud, et mulle on väga arusaadav, et me ei lähe mitte Hispaaniasse, vaid Katalooniasse.

9 Märts
Kui isa meid öösel lennujaama viis, siis tuiskas nii tihedalt, et kaugtuledega sõita ei saanud. Kartsime, et äkki tugeva tuule tõttu lennuk ei välja, õnneks kõik siiski sujus ilma tõrgeteta.  Vahemaandumine Poolas ja kell 12.20 olime juba Barcelonas, kus oli +19 kraadi sooja.
Algselt pühapäeval toimuma pidanud FC Barcelona Rayo Vallecano mäng oli toodud laupäevale. Meil oli paar tundi aega, et asjad hosteli viia, süüa, natuke La Ramblal ning turul tatsamiseks, ning siis võtsime me Rolandiga suuna staadionile. Merke läks samal ajal Montjuïci mäele purskaevu showd vaatama.

On elus ikka ilusaid hetki, on!

Barca suutis kaotuseisu jäädes võidelda 3:1 võidu.

Barca suutis kaotuseisu jäädes võidelda 3 : 1 võidule. Väravad lõid Messi, Suarez ja Pique. Ülemiselt  tribüünilt mängijate nägusi ei näe, aga näed kuidas staadion “hingab”. Camp Noul on 99 354 istekohta. Täismaja seekord ei olnud, aga melu oli võimas.

Merke jäädvustus purskaevu showst

Roland arvas, et karbid on liiast

10 Märts, külastasime loomaaeda
Külastasime loomaaeda ja veetsime aega ilusas pargis. Sellel päeval toimus Barcelona jooksumaraton, teel loomaaeda jalutades elasime jooksjatele kaasa.

Mina nägin elus esimest korda kaelkirjakut

Märtsi keskel +20 sooja, esimesed D vitamiinid installitud.

“Arc de Triomf”

Ilm oli soe ja ilus, +20 °. Esimesed kogused D vitamiini sai installitud.

11 Märts, Gaudi päev
Külastasime arhidekt Gaudi loodud Sagrada Familila kirikut ja park Güelli.

Sagrada Familia juures

Pildistasin kirikut 2006 aastal sama nurga alt. 12 aastaga on mõndagi muutunud. Nad plaanivad valmis saada 2026, kui on Gaudi 100 surmaaastapäev. Eks näis kas see õnnestub ja milline on vaade valminuna.

Park Güellis

Gaudi looming

12 Märts Akvaariumis ja vahakujude muuseumis

Vahakujude muuseumis

La Rambal lasime kunstnikul endast koomilised pildid joonistada

13 Märts, Meistrite Liiga kaheksandikfinaal Barcelona – Lyon
Esimene kohtumine oli jäänud 0:0, niisiis see mäng ei oleks saanud väravateta jääda. Barcelona omas mängu täielikult ja võitis 5:1

Meie reisi kulminatsioon, Meistrite Liiga mäng Barcelona – Lyon

Nähtud: Messi ja Coutinho meist nii 20 meetri kaugusel.

Roland teab Barcat üksikasjalikult, -mis positsioonil keegi mängib, mis värvi putsad kellegil jalas on jne. Nüüd see kõik lavastus silme ees.

Majutus, Hostel Fernando
Super asukohaga, kohe La Rambla tänavalt 200m. Ei mõista, miks ta hosteli nime kannab, kui omab hotelli omadusi. Igapäevane toakoristus, uued linad ja käterätid, hommikusöök ja dushinurk toas. Jäime väga rahule, soovitame.

See mees on Jmmy. 12 a tagasi käisime õhtuti ta juures paellat söömas. Mul oli temaga tehtud pilt, mida talle moblast näitasin. Ta oli väga üllatunud. Rääkisime mis eludes vahepeal toimunud on, temal 3 last sündinud ja nüüd päris oma restoran. Kinkis rõõmust meile pudel sangiat. Vast kohtume taas.

Barcelonast
Meie eelmise ja tänavuse külastuse vahe on 12 aastat. Selle ajaga on Barcelona tänavaelu mingil määral muutunud. Elu tuiksoonel, La Ramblal kohtab kujudeks kehastunud inimesi palju harvemini. Sinna tekkinud hulganisti tegelasi, kes rakulkaga led tuledega langevaid propellereid üles lennutavad. Tilu lilu pähe määrimine on agresiivsem kui varem. Ehedat tsirkus Barcelonat oleks justkui natuke vähem. Ok, äkki on asi endas kinni, sest Barcelona hõng on üleval, kui ammu täisikka jõudnud, suurt kasvu, kindlasti üle 110 kg kaaluv mees sulle rula kaenla all tänaval vastu jalutab.
Lahe, elu pulbitsev linn, mis jääb sügavale südamesse.

Rubriigid: Reisid. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.