Prantsusmaa Tignes

Samal ajal toimub seal

See on meie viies Alpireis. Kelle meie? Kes me oleme? Sündinud ja üles kasvanud oleme kõik Raplas või selle väikelinna lähedusest. Igaüks meist elab aasta läbi oma elu. Andero sõidab rekkaga Rootsis, Siim teeb viimistlustööd Soomes, Tõnis müüb Tallinnas Sadolini värve, Valeri ajab Viimsis metallitööd, Lauri on sepp Rapla lähedal Puraviku sepikojas ja Einar tuletõrjuja Raplas päästeametis. Kord aastas oleme saanud kokku, et sõita Alpidesse sportima ja puhkama. Meid ühendab hobi, mille nimel oleme igapäeva elus kärpinud kulutusi, et saada kokku reisieelarve. Seda raha saaks paigutada korterisse kus on remont pooleli, autosse või kuhu iganes. On 112 praktilisemat võimalust raha kasutamiseks, aga armas aeg, inimesel peab ju hobi olema! Ilma hobita inimene jääb emotsioonidelt vaeseks ja elab justkui ei elakski. Tublid mehed võivad sellised asju endale lubada 😉

Valeril jäi selle aasta trall lapse sünni tõttu vahele. Tema asemele hakkasime otsima uut inimest. Esmalt meenusid mitmed tuttavad, kes suvel kohates olid teinud juttu talvereisidest ja öelnud, et tahvad ka tulla. Nüüd kui koht oli vaba ja neile seda pakkusime, siis öeldi ikkagi ära. Küll põhjendades, et minnakse naisega soojale maale, teine läheks ainult lennukiga ja kolmadal vabanduseks umbes jutt, et kõik sokid auklikud. Siinkohal tervitame mehi @palju kära, vähe villa. Oli ka inimesi keda me ei kutsunudki, kuna arvasime, et nad ei lihtsalt sobi seltskonda. Olid veel mõned ideed kuidas Valeri koht täita, aga ei hakka siin neist enam kirjutama. 5 kuud olime seda reisi oodanud ja otsustasime selle igaljuhul ära teha.

Nädal aega enne reisi tagurdas Andero bussi tagumise otsa kortsu. Remondist saime bussi kätte 3 tundi enne väljasõitu. Seejärel pani Kaarel Tuuga (OÜ Adograaf) bussile kleepsud peale ja kella 9 ajal asusimegi teele.Reede õhtul, 24h peale kodumaalt starti olime Saksamaal ja tegime väikse kultuurilise sissepõike Berliini. Brandenburgi väravad mis olid kunagi Ida- ja Lääne-Saksamaa piiriks.Laupäeva hommikul jõudsime Genfi, kus külastasime autonäitust Rohkem Genfi autonäituse pilte:  http://pilt.delfi.ee/album/205919/?view=blog&page=1

Tignesesse jõudsime 42h pärast Raplast startimist. Nagu igal aastal, oli ka see aasta meil hotellile kingituseks Lauri sepistatud suveniir. Seda üle andes kinkis hotell omalt poolt meie bussile  koha maaaluses parklas. Parkimiskoha hind nädalaks oli muidu 105 eurot.Kuna eelmine aasta laiutasime Laaxis 120 ruudusel pinnal, siis nüüd tekitas 55 ruutmeetrit tikutopsi tunde. Muud ruumid olid tasemel. Spa ruumide eest hoolitses tüüp kes nägi välja nagu oleks ta kloonitud ujumiskuningas Michael Phelpsist endast. “Phleps” võttis iga natukese ajatagant basseinivee proove, keeras suure seinakella seierit edasi -kuna sellel ajam puudus, ning tõreles meiega kui me basseini hüppasime. Saunad, aurusaunad, trenazöörid, bassein, massaaživannid ja wifi olid hinna sees. Pärast kõvat sportlikku mäepäeva kuluvad sellised asjad marjaks ära.Ilm. Ühel hommikul aknast välja vaadates oli pilt nii hall, et ei näinud isegi mägede kontuure. Oleks see olnud soojamaa reis, kus eesmärgiks nädal aega rannas pekki pleegitada, ning päikse asemel oleks  vihm, siis deprekas oleks ilmselt alla neelanud. Tulles mägedesse peab aga kõigeks valmis olema. Üks asi mida selle spordi juures siiski näha ei tahaks, on tuul. Kuri tuul puhub mägedelt puuderlume ära ja tahab meid kõige magusamast osast ilma jätta. Puudriseid alasid ikka leidsime ja kahel viimasel ööpäeval sadas lund nii, et hommikuti kuulsime mütakaid mille abil laviine alla lasti. Pargipäeval oli pilves ja sompus Andero väänas teisel päeval hüppeliigest. Luu jäi terveks aga sõidud olid sõidetud. Ühe mäe otsas võtsin laua alt, et teha teistest pilti. Laud otsustas mäes alla sõita. Siim ja Tõnis said laua kätte, ise laskusin tagumiku peal järgi. Lauri ja Siimuga käisime ära 3488m kõrgusel ja see on uus kõrgusrekord.

X-Games. Eelmine aasta peeti esmakordselt talvist X-Game väljaspool USA-d. Võrreldes USA X-Games-iga on alasid vähem. Euroopa X-Gamel on kavas suusa ja lumelaua trikid pooltorul ning slopestyle. Lisaks pakutakse publikule vaatamiseks saanitrikke. Pealtvaatajatele oli see tasuta ja melu oli maru.
Majesteetlik Half pipeX-Game afterparty

Rubriigid: Reisid. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.