2008.a eredad hetked

Itaalia Dolomiitides lumelaudamine, Müncheni Bayerni – Karlsrhue jalgpallimats 69 000 pealise publiku hulgas ühel maailma modernsemal staadionil,  Isa ja vend Jüriga Soomes Rally MM-i vaatamas, megalahedad RXT suvepäevad Valgerannas,  reis Madeira – London. Ühe aasta kohta piisavalt hea, või mis? Aga kõik selle jätab varju  15.veebruar, kui:
SÜNDIS POEG ROLAND!Poiss
 Poiss tuli ilmale Rapla haiglas reedel 15 veebruar kell 19.33 Kaalus 3580g, oli 53cm pikk. Haiglast koju sõitis Roland päästeameti autoga. Esimese kuuga võttis 2kg juurde. Algul arvasime, et meil on unetud ööd ees, sest emme kõhus hakkas tavaliselt trall kella 12-1 ajal öösel. Sündimine keeras ilmselt põnni kella õigeks ja öösel magab ilusti. Kella 3-4 vahel korra sööb ja siis hommikul 7-8 ajal tõuseb. Kass Timmu algul oli algul Rolandi suhtes võõrastav, nüüd aga tegutseb justkui vanem vend. Isegi kannatab kannatlikult, kui Roland ta kõrvadest ja sabast tirib. Kui arst teda pärast sünnitust üle vaatas, ütles, et sellest tuleb spordipoiss. Lumelaudur, surfar, jalgpallur, ujuja, jooksja…? Ala valib kindlasti ise. Peasi, et ta tunneb asjast rõõmu.
DSC_0206DSC_0301  DSC_0806
 ITAALIA DOLOMIIDID 29veebr – 8 märts
Andero, Lauri, Valeri, Tönis, Sarri ja mina. Oli lahe, samas minu emotsioonid olid värskelt poja sünniga. Kavatsesin reisi isegi ära jätta, aga Merke ütles, et mine ikka.  Ega oma elu pea siis seisma jääma. Sõitsime Andero Mersu Vito bussiga. Maja mida rentsisime oli mäe nõlval ja sealt oli miljoni vaade alla Val Gardena orgu. Eriti laksvaade oli öösel, kui alpiküla säras tuledes. Mäed olid võimsad ja suusakeskus ülisuur. Tagasi tulles käisime Münhenis Bundes liiga jalgpalli vaatamas. Staadionil oli 69 000 inimest. Munich Bayern võitis Karlsruhet 2:0
Reis läks maksma umbes 16 000eeki. Sealhulgas on 2000 eeku eest kingitusi ja 1000 eeki Municheni jalkamatsi pilet ja sall.
Videokokkuvõte on seal:
Pildid:
RXT suvepäevad 25-27 juuli
Suvesündmus nr1! Esimesel päeval käisime seiklusrajal. Puude otsa rajatud 5 tasemeline rada oli päris põnev, vajas natuke osavust sai nalja ka.
Teise päeva hommikul viisid Maltsar ja Renka läbi surfikoolituse. Rääkisid surfi ajaloost,  purjelaua detailideni. Lõunal läksime Pärnu jõel asuvasse Lustilaudurite parki. Banaani peal sai palju nalja ja esimest korda elus sai Wake proovida. Pärast õhtusööki sain purjelaua ja üritasin sellega “sina peale” saada. Mingi hetk tundsin kuidas tuul sai purjele taha ja ma sõitsin, ma surfasin! See oli äge ja ma hüüdsin seda üle Valgeranna. Ise ei märganudki, kuidas kallas mudkui kaugenes ja igasugune ajataju oli läinud. See oli nii ihtsalt nii äge. Surfasime Viilopiga merel. Ta jagas juhtnööre, kuidas kaldale tagasi saada, aga lõpuks rauges igasugune tuul ja meri oli sile, kui plekk. Hüppasime lõpuks laua peale kõhuli ja tulime ujudes kaldale.  Kolmandal päeval kui klubi jagas erinevaid auhindu, siis mulle otsustati anda  surfiauhind. Meeneks oli magamiskott. Võtsin selle alandlikult vastu, südames tegelikult väga uhke 😀 Kusagil sees ütleb süda: sellest võib saada uus sõltuvus. No vaatame mis elu toob 😉
Soome rally MM 31 juuli-3 august
Olin ammu tahtnud rally MM-i vaatama minna. See aasta siis õnnestus isaga minna Tallinki uue laevaga Helsingi. Baltic Princessiga mis mahutab 2600 inimest ja seilas merd alles teist nädalat. Jüri töötab Soomes ja tuli autoga sadamasse vastu. Võtsime suuna Jyväskyla peale. Sõitsime järgmise päeva kiiruskatset läbi ja milline rada! Kurvid, hüpped… jääme siia, see on hea koht. Sõidame need kurvid igaks juhuks läbi ja mida värki, siin on veel parem koht. Lõpuks leidsime raja ääres telkinud Kasepõllud ja Svenni. Telkisime sinna samma. Hommikul äratab helikoptrimürin, mis lendab raja läbi peaaegu puulatvade kõrguselt. Esimesed WRC-d
tulid ikka hiilge laksuga. Rally võitnud Loebi sõidutrajektoor oli nii sirge, tundus isegi aeglane, samas võttis sellise sõiduga katsevõidu. Üllatuse valmistasid juuniorid. Nende kiirust ja lärmi oli päris äge näha, samas pettusin, et viimased mehed olid ikka suht aeglased. Enne mõtlesin, et MMi sõidavad kõik ulme laksuga. Rally lõpus käisime pargis. Ostsin Citroeni särgi ja sain Aava – Siku autogrammid ka peale.
Rallyvideo:
London ja Madeira 04 – 14 November
Seiklusblogi üleval sellel aadressil:
Aastat sisustanud olulised sündmused olid veel:
Jalgpalli EM, mis toimus Austrias ja Sveitsis. Euroopa meistriks tuli Hispaania.
Olümpia mängud toimusid Bekingis. Kettaheite kulla võitis Gerd Kanter. Meeste paarisaerulisel kahepaadil võitis Jüri Jaanson ja tõnu Endrekson hõbemedali. Võimsaid maailma rekordeid ujus Michael Phelps Usast, kes võitis kokku  8 kuldmedalit. Jooksu sprinte valitses Jamaikalane Usain Bolt, kes maailmarekordiga võitis 100m ajaga 9.69sek. ja 200 meetrit ajaga 19.30sek. Lisaks võitis Jamaika 4¤100 meeste sprindi maailmarekordiga 37,10sek.
Vihterpalu metsatulekahju kustutamine.
Aastal 2008 pildistatud fotodest meeldivad mulle kõikse enam need:

Matis Maltsar

Madeiral Pico do Areeiro matkaraja algus

Madeiral atlandi ookeanis hullamas

Merke ja Merit Madeiral, Atlandi ookeanis hullamas

Kehtna rallisprint

Rubriigid: Aasta kokkuvõtted. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.