Varsti reisile: Madeira

Kui esimest korda Madeirast kuulsin ja pilte nägin, ütlesin kohe enda sees: SINNA TAHAN! SINNA LÄHEN! Ürgne Madeira saar, juveel Atlandi ookeanis. Jumala botaanika aed.

Mul on praegu päästekast 5-27 juuli puhkus. Otsustasin  Eesti suvepuhkuse vahetada Madeira sügise vastu. Niisiis raban siin praegu ilusate ilmadega ehitusel tööl, et teenida raha reisi jaoks. Reisikaaslasteks kutsusime Merke õe Meriti ja tema mehe Tõnu. Nad on loomupoolest haruldased aktivistid. Organiseerinud rallysprinte, igamehe rahvarallisi, autoorienteerumisi, teeme ära prügipuhastus programmi jne. Nad tulid 9 juuli õhtul meile. Meie Meritiga olime sto protsenti tahtmist täis, Merke ja Tõnu olid kahevahel, tegelikult isegi suht skeptilised erinevatel põhjusel. Viskasime juba nats nalja, et peaks paaride vahetused tegema. Lõpuks otsustasime mineku suhtes ja kirja visata kulli. 3-st viskest 2 -l enamal korral tulnud kulli korral oli minek ja kirja puhul mitte. Tõnu viskas kiri, kull, kull. Asi oli otsustatud. Merit mõtles, et viskab ka ja tuli samuti kiri, kull, kull. Merke viskas ka ja tuli samuti kiri, kull, kull. Asusime kohe pileteid bronnima, aga miskipärast ei lasknud internet seda too õhtu teha. Eile töölt koju tulles bronnisin Easyjeti piletid Tallinn-London ja London-Madeira, ning tagasi lennud ka. Tallinnast lendame 5Nov Londoni, päev ja öö tuleb veeta lennujaamas ja siis sealt 6-da hommikul Madeirale. Tagasi lennuks Madeiralt Londoni märkisin  13.Nov ja Londonist Tallinna 15.Nov. Niisiis, saab pärast saare elamust näha 2 päeva Londoni linnaelu.  Nüüd tuleb 4 kuud oodata ja kodutööd teha, et kus, mis, millal, kuidas jne. Kui keegi reisib nii, et võtab seljakoti ja läheb, siis on see okey. Mina olen peale Veneetsia käiku alati kodutööd teinud. Seal jäi meil Markuse väljak nägemata, kuna enne minekut lihtsalt ei viitsind selle paiga kohta uurida. Veneetsiast tagasi tulles jagasime päästekas Ital Mihkliga reisimuljeid ja kui ta rääkis, et  see peaväljak on äge, siis mu lõug vajus maani, et mis mis mis väljak? Tagant järgi vaatasin, et me olime mingi 2-3 tänavat enne seda lihtsalt ära keeranud. Me tahame reisist saada kõik ja selleks teemegi nüüd kodutööd 😉

Panen siia veel kirja, et ostes lennupiletid 4 kuud enne lendu,  läks see maksma 2600 eeki inimene. Majutus nädalaks vaid 1300 eeki.

Rubriigid: Reisid. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.