Nou Camp: FCBarcelona – Villareal

Nou Camp staadion 25.11.2006

FC Barcelona – Villareal  4:0

Publikut staadionil 78 417

Tahtsime niisama ka Barcelonasse minna, tundus lihtsalt huvitav linn. Kuna väikse jalgpallihuvilisena teeb ühest reisist tõelise reisi mõnel suurel staadionil jalkamats, siis ootasime millal La Liga mängude kalender välja tuli ja valisime mänguks 25.11.06 Nou Campil toimuva Barcelona – Villareal kohtumise. Pealegi Barca on üks meeskondi kellele telerivahendusel ikka pöialt hoidnud. Ostsime lennupiletid augustis ära. Easyjetiga läbi Londoni Barcelonasse ja tagasi Estonian airiga otse. Edasi-tagasi piletid 4 kuud ette ostes ,maksid 2544 eeki. Hotell Oasis (omab üsna head asukohta, aga muidu ei midagi erilist ) maksis nädalaks 3060eeki.

4 kuud, pikka ootust. Õhtuti peale tööd sai reisijaoks kodutööd tehtud, et kuhu seal minna, mida külastada, vaatamisväärsused jne. Selle aja sees kuulsime kurvaks tegevaid sõnumeid, et vigastuse tõttu jäävad pikaks ajaks mängudest eemale Etó, …siis Messi, …siis Saviola 😦 Võib öelda, et enne reisi jäävatel Barca mängude ajal palvetasime, et Ronaldhino jääks terveks 🙂

23.11.2006 Lõpuks ometi oli meie päev tulnud ja asusime teele. Kõik kulges hästi, kell 12 tõusime Eestimaa pinnalt ja õhtul 9 ajal olime Barcelonas. Järgmine päev otsisime kohe staadioni üles, et osta piletid. Meid oli kokku 8. Piletid maksid 30€ kuni 80€.   Ahto, Ege, Kadi, Opi ja Miha valisid 30 €urised, Tönisega võtsime võtsime 67€-sed. Ma ostsin kaks, endale ja naisele. Niisiis maksin 134 €euri, samas olid üleval ka hinnad teistele mängudele. Näiteks kohtumisele Real Madridiga oleks sellise raha eest saanud samasse tsooni vaid ühe pileti (127€) Piletid käes, meel rõõmus. Teised kappasid linnapeale tagasi, meie Tönisega läksime Nou Campil asuvasse FC Barcelona muuseumisse. Pilet maksis, kui ma õieti mäletan 11,50€. Tegime eelmise aasta meistrite liiga karika juures pilte ja uudistasime kõike mis seal oli.

Meistrite Liiga karika juures

Siis leidsime ukse staadionile. Istusime tribüünidele ja ei tahtnudki sealt kohe ära minna. Uudistasime staadionit ja rääkisime, et seal samas on toimunud MM finaal, mille oli võitnud Itaalia ja tuntud äkilise lõpuga meistrite liiga finaal Bayern –  Manchester. Ja äkki astus staadionile trenni riietes Ronaldinho. Kiiresti fotokad filmima ja suurest emotsioonist hüüdsin kõvasti üle staadioni: RONALDINHOOOOO. Kahekordselt maailma parimaks valitud jalgpallur tõstis käed üles. Arvake ära millise meeleolu see lõi 😀 Natuke peale seda hakkas seal Fifpro karikate jagamine, millest meil aimugi polnud. Staadionile astusid karkudega Messi, Thuram, Zambrotta, Ronaldinho ja veel mõned pintsakutes tähtsad tegelased. Tegime filmiklippe ja jälgisime kõike uudishimulikult ja millesti mitte midagi arusaavalt.

Karikatega: karkudega Messi,Thuram, Ronaldinho ja Zambrotta

25.11.2006 Käes oli mängupäev. Mäng hakkas kell 20.00 Otsustasime varem kohale minna ja kell 17.00 hotelli ees kokku saada. Askeldasin hotellitoas ja ei märgandki kella, 17.30 Tönis helistas, et kus me oleme, kõik juba ammu all. Kiiresti riide, ei hakand hotelli lifti ootama, vaid jooksime mööda treppe alla. Vabandasin teiste ees viivitamise pärast. Metroos oli Barca särkides ülemeelikuid jalkafänne. See atmosfäär, mis oli olnud juba tükk aega õhus, oli alla tulemas. Meie reisi kulminatsioon oli kätte jõudmas. Sõitsime metrooga (peatus oli vist Maria Cristina)  ja sealt staadioni poole jalutades nägime mingi hotelli ees rahvamassi ja FCBarcelona bussi. Trügisin läbi rahva ja turnisin trepi kõrval mingi ääre peale ja panin fotoka filmimiseks valmis. Varsti hakkaski Barca meeskond hotellist bussi minema. Igat mängijat ja treenerit saatis välklampide sähvimine ja fännide hüüded. Hiljem mõtlesin, et see hotellist alla tulemise hilinemine oligi nagu meie graafikusse loodud. Staadionile läksime sealt juba voolava inimmassiga kaasa liikudes. Nou Campi kõrvalt putkadest ostsime salle, märke ja särke. Ma ostsin Ronladinho, Tönis suur Etó fänn ostis Etó nimega särgi. No on ju suur fänn,…isegi siis kui Etó-d mängimas ei näe, valib Tema nimega särgi!

Staadioni kõrval vutistaffi ostmas

Mängule

Otsisime sissepääsu värava, mis oli märgitud meie piletitele ja olimegi staadionil. Meie kohad olid esimesel tribüünireal. Istusime mitte küll päris muru ääres, sest see esimene rida oli omakorda pooleks jaotatud. Siiski väga lähedal muruplatsile. Kuigi olime 3 piletit koos ostnud, ei olnud meie kohad kõrvuti. Tönise koht oli 3 rida minust eespool ja mu naise oma, rida tagapool. Istusime siiski kõik minu ritta üksteise kõrvale. Üks mees küll tuli ja ütles, et see on tema koht, aga istus siis Tönise kõrvale ja oli rahul. Rohkem keegi meid kohtade pärast ei tülitand. Rahvast oli sel hetkel väga vähe. Mänguni oli jäänud vist nats üle tunni. Esimesena sooja tegema tulid Villareali mängijad, siis Barcelona omad. Märkamatult ja väga kiiresti olid tribüünid täitunud inimestega. Nüüd tagant järgi FCBarcelona kodukalt lugesime, et publiku arv 98 000 mahutaval staadionil oli 76 417 inimest.  Mäng hakkas hümnidega ja enne palli lahti löömist oli leinaseisak. Pole aimugi, kelle mälestuseks. Siis see algas! Oma pool tundi jälgisime mängu. Barca tundus olevat ründavamaks pooleks. 34-dal minutil Gudjohnsen kukkus karistusalas ja kohtnik määras penalti. Ronaldinho läks penalti lööma ja põrutas alla vasak nurka. Väravavaht küll aimas ära nurga ja hüppas, aga löök oli kiire ja oligi 1 : 0, mis jäigi 1 -se poolaja seisuks. Teine poolaeg hakkas Barca ründama selle värava poole, mis oli meile lähedamal. 54 minutil tuli karistuslöök, mille Ronaldhino lõi müüri, aga pall põrkas nii, et pall jäi Barcelonale. Iniesta andis kaarega värava nurka, Gudjohnsen tuli hooga, tõusis kõrgele ja lõi palli peaga väravasse. Publik kargas püsti ja lasid oma emotsioonid valla. 2 : 0 eduseisus olles oli näha, et Barca hakkas selles mängus tõeliselt lustima. Meelde on jäänud üks Ronaldhino sööt Decole, mille too päris efektselt napilt mööda lõi. Seepeale Ronaldinho ja Deco naersid lõid patsu. 70-dal minutil andis Zambrotta meie poolt platsilt palli värava ette kasti ja Iniesta hüppas mõleva jalaga maast lahti ja põrutas õhust palli maapõrkega väravasse. Vägeeev värav!!! 3 : 0 Pärast vaatasin oma tehtud video pealt selle mehe nägu, kes istus Merke kõrval. See pilk oli imestust täis, suu lahti ja silmad tahtsid peast välja tulla. Täitsa naljaks, aga värav oli ka tõesti väga kift! Staadion laulis: INIESTA, INIESTA… Enne mängu lõppu hakkas rahvas ära minema. See mees, kelle istekoha me olime hõivanud, tõusis ka Tönise kõrvalt üles ja lahkus. Aga 88-dal minutil sündis midagi täiesti haruldast. Barca kombineeris ja kombineeris, lõpuks Xavi andsi söödu värava ette Ronaldhinole. Too võttis rinnaga söödu omaks, keeras väravapoole selja ja põrutas käärlöögiga palli väravasse!!!  See joovastas publiku. Staadion juubeldas ja hakkas laulma: ROO NAL DINHOOO, ROO NAL DINHOOO… Mega võimas. Nüüd enda filmitud kaadreid vaadates, tundub enda kontrollimatu karjumine natuke ebalt kõlavana, aga see tuli lihtsalt sel hetkel minust välja. Ma olin enne pidanud maailma ilusamaks väravaks, täpselt sarnast Rivaldo poolt sooritatud. Nüüd Ronaldhino tegi selle mängus, millele meie elasime kaasa staadionil. Jumal on olemas!!!

Tõnisega statal

Mäng lõppes, aga me ei kiirustanud staadionilt lahkuma. Tahtsime olla selles atmosfäris veel. Pärast saime staadioni kõrval teiste kamraadidega kokku ja ma ostsin 20 €uriga kollase Barcelona meeskonna autogrammidega palli. Kähedaks karjutud häältega jagasime oma elamusi ja sõitsime metrooga hotelli. Olin õigel ajal fotokat lahti hoidnud ja saanud kõik 4 väravat videosse. Kui oma hotelli sisenesime, olid seal mingid mustanahalised, nägid mul seljas Ronaldinho särki, ütlesid jeeeeee. Aga siis tuli Tönis ja tal oli Etó särk,  nad olid vapsee vaimususes.  Viipasid  Tönisele ja hüüdis: Etó, Etó 😀 Pärast vedelesin hotellitoas ja vaatasin tv-st saadet sellest mängust ja seal näidati Ronaldhino käärlööki, vaheldumisi Rivaldo omaga. Vot niisugugune lugu!

Rubriigid: Sport. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.